Monday, 8 February 2010

Kejap lagi aku tambah lagi.

Sungguh aku jealous dengan Azraei. Apesal la mamat ni banyak gila berubah daripada dulu. Ke, aku yang tak pernah kenal dia yang sebenar? Ayat power, penuh dengan sarkastik and makna berlapis-lapis, bahasa bombastik, blog best. Haha. Serius kau boleh menulis. Aku jealous.

Oh, peeps, pardon my language. Serious, I am not English expertise. Fluency zero, pronunciation zero, proficiency - intermediate. Low. I just can't think me in front of the class teaching English. Serius, rosak anak bangsa. Nak tukar course, of course la tak sempat. I'm considering taking master in other course. Perkembangan awal kanak-kanak, boleh? Hahaha. By the way, what say you? Oh, of course ar if this happen continuously, if there is no progress at all. I'm trying, buddies.

Aku still dalam proses cari identiti diri. Identity crisis. Should it be overcome by now? I just don't know. Kadang-kadang rasa lost, tak kenal diri sendiri dah. Tak ingat sapa diri sendiri. Haha.

Baik aku ingat balik.

No comments: