Friday, 30 July 2010

Just decide to end it now. =)

I always fall in love with this kind of story.

A boy and a girl falls in love with each other but they are too, what should I say, too ego, or too shy, or even don't care to admit and confess to each other. They have unbearable feelings towards each other, but that feelings somehow too much, sampai orang lain, or kawan-kawan sekelilling boleh rasa yang diorang ada something in between with each other. Kawan-kawan yang sibuk kecoh nak kenen-kenenkan diorang tapi both of them cool je. Boleh gelak-gelak. Boleh buat derk. Boleh buat bodoh. So, that's cool. Sebab what ever feeling yang disampai-sampaikan oleh orang kepada each other, tak ada kesahihan. Cool.

So, kepada that friend of mine, I wish you luck. Enjoy that feelings selagi boleh. Because it is sooo... refreshing, sebab kawan-kawan pulak yang tak sabar-sabar menantikan sesuatu, yang meneka-neka, yang menunggu tiba masa. Keep that excitement okeh? Saya menunggu jugak kan detik-detik waktu dan ketika. Oh, believe me, sangat sweet.

No comments: